Saturday, January 30, 2010

YeAh SeLeSaI

Alia & I trying the best for the post



Fuh~~ Ni aku baru balik dari makan malam buka baju, salin semua terus buka lappy nak update benda alah ni selagi masi panas di ingatan.. Hoho.. Tadi aku dah bermanifesto.. Entah la.. aku rasa macam HAMBAR giler~~ Bukan hambar yang main-main tapi MEMANG hambar.. Hais.. Tapi apa-apa pun nak ucapkan bilion-an terima kasih buat semua orang tak kira yang kenal mahupun tak, yang hidup mahupun tak.. Heheh.. So apa yang aku manifeskan tadi?? Hmm.. Basically aku tak ikut langsuung apa yang aku plankan tadi. Konon-kononya nak cakap pasal 'Lawatan Antarabangsa', 'Pogram anak, mak, ayah, nenek, moyang, anak ankat' and 'Pogram inisiatif Akademik'. Ceh~~ Memang HAMPEH seperti yang dijanjikan.. Aku punya manifes bertukar dari benda alah tu ke...




Kawan-kawanku (Terima Kasih)


"A GREAT BURDEN, ON A SMALL SHOULDER"



Kata-kata nilah yang buat aku punya Manifesto tadi berjalan.. Mana aku petik kata ni, semuanya dari mantan Dekan FKASA sebelum Prof Ideris. Hoho.. Hari pertama aku jejakkan kaki ke bumi UMP, itulah yang dikatakan oleh beliau.. Thanks a lot Prof.. :-) A very great burden indeed.. Jadi ESOK, 30.Jan.2010 hari mengundi untuk warga PERKASA.. Jalankan tanggungjawap anda dan UNDILAH SAYA... (^,*)



No comments:

Post a Comment